fredag 23. januar 2009

7 unyttige ting om meg

Guttorm har kommet med utfordringen "Seven things you don't need to know about me", og den måtte jeg selvsagt ta...

1. Jeg var ofte involvert i gatekamper i oppveksten (hver gate sitt fotballag...i Karasjok)
2. Jeg ønska meg en søster, men fikk tre yngre brødre (trøsten er åtte kusiner)
3. Jeg liker ikke fisk eller annen sjømat (Nei, ikke laks heller! Nei, heller ikke reker! Nei....!!!)
4. Jeg er døpt i Nesseby kirke (det vet alle som har kjørt igjennom Nesseby tettsted ilag med meg)
5. Jeg er stor fan av danske og britiske serier på TV
6. Jeg er mer glad i salt enn søtt
7. E'en står for Elisabeth

Da tagger jeg videre Rose, Marit, Martha, Anita og Mette :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å så flotte ting å vite om Lillian Elisabeth! Jeg ble helt i godt humør :) Ha veldig fin helg Lillian, det skal jeg også ha!

Marit sa...

Artig! Tok selvfølgelig utfordringen:-)

Anita Steigre sa...

Da har jeg forsøkt etter beste evne å spa opp helt unyttige ting å vite om meg. Det gikk i grunn ganske fint...

Lily sa...

Your article is extraordinarily smart.I love to browse your diary's posts everyday and that i got vast facilitate from your blog and developed a replacement app how to download playlist from spotify
you'll check.Thanks for wonderful diary.