mandag 22. desember 2008

Julekort & juleradio

Årets julekort ble laget i Picnik. Der ligger mange maler som man kan redigere selv. Ble ganske stilig :) Egentlig hadde jeg tenkt å lage det som en glog, men siden glogene blir liggende offentlig tilgjengelig på Glogster, droppa jeg det. Jeg er ikke fan av å ha bilder av det yngste barnet mitt på nett. Det eldste er myndig og bestemmer selv. Hva synes andre om å publisere bilder av barna sine? Er jeg for skeptisk?

Anita har et innlegg på bloggen sin om julemusikk på lastFM. Jeg kan også anbefale IT-avisens juleradio som jeg hører på nå :)

2 kommentarer:

Anita Steigre sa...

Hei i Kirkenes2.0!

Nå har jeg svart på min egen blogg om hvordan du lager linker i kommentarfeltet... men da må du altså via min blogg :-P

Anita Steigre sa...

http://en.wikipedia.org/wiki/HTML

Men her er forresten en side til som beskriver det fint, ctrl-f deg ned til "hypertext" så har du den :-)