fredag 26. september 2008

Vennesteder

Nå er jeg med i fjesbok-livet og føler på en måte at jeg følger med i tiden :) Har laget meg konto på Facebook, redigert et bilde av meg sjøl i Picknic.com, lagt det til i profilen min, meldt meg inn i gruppene "Rushfeldt" og "23 ting om 2 null" og posta et innlegg på veggen. Jeg prøver også å bli venner med en datter, en nevø og en bror - men foreløpig er jeg venneløs. Min snart 19-årige datter hadde følgende kommentar til sin mors fjesbok-profil: GRØSS... Jaja. Sånn kan man også si det. Håper Marit snart kobler seg på fjesbok, da har jeg i hvert fall én venn!

7 kommentarer:

Lillian sa...

Jippi - nå har jeg 6 venner! :)

Anita Steigre sa...

Jepp - nå har du fullt opp med å finne nye venner og legge til fremover. Litt sånn "har jeg sjans på deg"-aktig... :-)

Andreas Rushfeldt sa...

Å hallo, hallo, hallo. Kjenner at jeg blir litt svett av min kjære tante, og ikke minst min kjære mors nye, nettbaserte livsstil. Føler på en måte at dere har forvillet dere inn på gale beitemarker nå!

Unknown sa...

Må si meg veldig enig i Andreas her! Føler ikke meg ikke helt komfortabel med at både mor og tante og halve slekta befinner seg på fjesbok, føler at du kanksje får oversikt over litt for mye nå! :P

Hilsen lettere frustrert datter :)

Lillian sa...

Hmmmm... Jeg kan ikke huske å ha en datter som heter Jan Erling... ;)

anntove sa...

Nei men, hallo på seg!

Lillian sa...

Hei sjøl! Slapp ikke til med en kommentar på bloggen din, men nå har jeg i hvert fall lest meg opp på hva du har bedrevet de siste par årene :)