tirsdag 20. januar 2009

Null-konferanse i Second Life

Nå har jeg igjen prøvd å komme meg inn i Second Life (SL). Denne gangen for å kunne delta på Null-konferansen i Alta når de går inn i SL for å trekke premien blant oss som har fullført 23 ting om 2.0. Jeg har laget to avatarer, men ingen av dem vises når jeg logger meg på SL (via AjaxLife). Siden jeg holder på med en større oppryddingsjobb i Mikromoarc, og SL for tiden irriterer meg kraftig, tror jeg at jeg dropper hele greia i denne omgang. Og det er slett ikke sikkert at jeg gidder å prøve meg flere ganger. Grrrr.... :(

1. Mulig jeg ikke får det til fordi jeg ikke har sett lyset (enda) når det gjelder SL.
2. Mulig jeg ikke har sett lyset fordi jeg aldri er kommet inn i SL...

6 kommentarer:

Anita Steigre sa...

Mulig vi aldri ser lyset - vi heller. Kommer ikke inn i SL fra Alta. Og ikke har vi webkamera eller noe annet videokonferanse-aktig som vi kan koble oss opp mot. Vi kan eventuelt kontakte deg via chat imorra - gmail? - før trekninga.. så er du på - på storskjerm med bokstaver. Ka du trur?

Lillian sa...

Chat høres mer ut som min greie! Er det gøy med Null-konferanse?? Jeg er LITT misunnelig på dere....

Lillian sa...

Vi kan teste ut gtalk i morra (har ikke prøvd det før...). Det letteste er om dere ringer meg på forhånd. Jeg er alene på jobb i morra, så jeg er litt fram og tilbake fra PCen.

Anita Steigre sa...

Har jeg gmail-adressen din? Kan du sende den til jobbadr min anita.setigre(at)ffk.no ? Pluss kanskje også tlf-nr..

Har det artig. Nå har jeg akkurat fortalt om at dere bruker wiki i Kirkenes.

Bente sa...

Jada - det er gøy på nullkonferanse! Ihvertall for oss som ikke er kommet så langt på 23-veien..

Lillian sa...

VELDIG synd at vi måtte prioritere det bort!